فن مارویک: برای هر سه امتیاز به تهران آمدیم - خبرگزاری تابناک

خبرگزاری تابناک ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۷:۴۵

فن مارویک: برای هر سه امتیاز به تهران آمدیم

سرمربی تیم ملی فوتبال امارات مدعی شد، تیمش در دیدار فردا مقابل ایران به دنبال سه امتیاز است. به گزارش تابناک ورزشی، برت فن مارویک در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال امارات مقابل ایران در بازی های انتخابی جام جهانی 2022 قطر، اظهار داشت: ابتدا به تیم ایران و مربی اش بابت صعود به جام جهانی تبریک می گویم. من برای اولین بار است که به ایران می آیم. ما در بازی فردا به دنبال سه امتیاز هستیم. در دبی کمی بدشانس بودیم و یک بر صفر باختیم، ولی اینجا تلاش خود را خواهیم کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)