پایان همکاری با 2 بازیکن؛ ارتباطِ رابط با استقلال قطع شد - پارس فوتبال

پارس فوتبال ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۲۲:۲۸

پایان همکاری با 2 بازیکن؛ ارتباطِ رابط با استقلال قطع شد

به گزارش ایرنا، فردین رابط و محمدرضا آزادی دو بازیکن جوان استقلال، در نیم فصل اول لیگ برتر فرصت بازی پیدا نکردند. این دو بازیکن که در اندیشه های تاکتیکی استقلال جایی نداشتند برای اینکه شانس بازی کردن در لیگ برتر را پیدا کنند از جمع آبی ها جدا شدند. فردین رابط بازیکن جوان تیم فوتبال استقلال پس از مذاکره با مدیران باشگاه استقلال، به طور قرضی تا پایان فصل جاری به باشگاه شهرخودرو پیوست. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)