کرونا، نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان را لغو کرد - میزان

میزان ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۲:۰۰

کرونا، نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان را لغو کرد

خبرگزاری میزان - طبق اعلام کمیته مسابقات و داوران فدراسیون بسکتبال به دلیل ابتلای برخی از بازیکنان تیم های بانوان شیمیدر قم و گروه بهمن تهران، دیدار های این دو تیم در روز های چهارشنبه و جمعه 13 و 15 بهمن ماه برگزار نخواهد شد. * برنامه رقابت های لغو شده لیگ برتر بسکتبال بانوان به شرح زیر است: چهارشنبه 13 بهمن ماه شیمیدر قم – پالایش نفت آبادان گروه بهمن تهران – اکسون تهران جمعه 15 بهمن ماه پالایش نفت آبادان – شیمیدر قم اکسون تهران – گروه بهمن تهران ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)