جلالی توجیه خوبی برای دریافت 4 گل نداشت - ورزش 3

ورزش 3 ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۴

جلالی توجیه خوبی برای دریافت 4 گل نداشت

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در رابطه با انتقاد مجید جلالی از هواداران تیم اصفهانی گفت: این توجیه خوبی برای دریافت چهار گل نیست و من اگر جای جلالی بودم به جای صحبت هایی نظیر این، به مسائل فنی می پرداختم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)