هاشمی: 50 درصد مصارف برق سرمایشی است/ 10 درصد کاهش مصرف برق در تهران 1500 میلیارد تومان صرفه جویی به همراه دارد - استانداری تهران

استانداری تهران ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۹:۴۳

هاشمی: 50 درصد مصارف برق سرمایشی است/ 10 درصد کاهش مصرف برق در تهران 1500 ...

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: اگر بتوانیم 500 مگاوات مصرف برق در تهران را کاهش دهیم 1500 میلیارد تومان صرفه جویی شده است که نقش ادارات در افزایش میزان صرفه جویی ها مهم است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)