پیام تبریک شهردار شهر دارالعباده یزد به استاندار منتخب - شهرداری یزد

شهرداری یزد ۱۴۰۳/۰۷/۱۹ - ۲۲:۱۴

پیام تبریک شهردار شهر دارالعباده یزد به استاندار منتخب

شهردار شهر دارالعباده یزد در پیامی انتصاب دکتر محمد رضا بابایی به سمت استاندار یزد را تبریک گفت. ابوالقاسم محی الدینی در این پیام آورده است؛ بسمه تعالی ذلِکَ فَضْلُ اللَّهِ یُؤْتِیهِ مَنْ یَشاءُ وَ اللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِیمِ این فضل خداست که به هر کس بخواهد و شایسته بداند می بخشد و خداوند صاحب فضل عظیم است. (آیه 4 سوره جمعه) برادر گرامی جناب آقای دکتر محمدرضا بابایی استاندار محترم یزد سلام علیکم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)