مکانی به رای کمیته اخلاق اعتراض کرد - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۹:۰۹

مکانی به رای کمیته اخلاق اعتراض کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، سوشا مکانی که روز گذشته به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال رفته بود بابت محرومیت 6 ماهه اش از مسابقات داخلی اعتراض کتبی خود را تقدیم مسئولان این کمیته کرد. چندی پیش سوشا مکانی با شلوار زرد رنگی به تمرین پرسپولیس رفته بود که کمیته اخلاق در رایی کم سابقه وی را 6 ماه از حضور مسابقات داخلی محروم کرد. اعتراض مکانی به این رای در حالی به دست مسئولان کمیته اخلاق رسید که این دروازه بان امیدوار است رای صادر شده با تخفیف و یا لغو شدن روبرو شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)