اظهار شرمندگی و عذرخواهی دولت از مردم - برترین ها

برترین ها ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۷:۰۵

اظهار شرمندگی و عذرخواهی دولت از مردم

سخنگوی دولت گفت: اینکه عده ای از برخی مقرراتی که قانون به آن ها اجازه می دهد استفاده کرده و پرداخت ها و دریافت های این چنینی داشته باشند، ظلم به دولت است. ما از همه مردم و همکاران عذر خواهی می کنیم و مطمئنیم که با این اصلاح قانون که مجلس هم همکاری خواهد کرد برای تکرار این رفتارها در آینده پیشگیری خواهد شد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)