مصادره اموال ایران تحریمی دیگر برای برجامی دیگر - بصیر آنلاین

بصیر آنلاین ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۸:۵۶

مصادره اموال ایران تحریمی دیگر برای برجامی دیگر

اینگونه اقدامات تنبیهی روی دیگر سکه تحریم های قبلی است تا پس از برجام هسته ای حالا جمهوری اسلامی را به برجامی منطقه ای بکشانند و بقول آمریکاییها حالا دیگر سوال یک میلیون دلاری این است که خط مشی و سیاست دولت جمهوری اسلامی در مواجهه با این اقدامات تنبیهی چه خواهد بود؟ ایستادگی یا برجام دو؟ کانادا هم شروع به مصادره اموال ایران کرد آنهم در حالیکه بگفته وزیر خارجه این کشور مذاکرات اتاوا و تهران برای از سرگیری روابط و گشایش مجدد سفارتخانه ها بتازگی آغاز گردیده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)