طیبی: نمی خواهم در تیم ملی ذخیره باشم - ورزش خوزستان

ورزش خوزستان ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۲۶

طیبی: نمی خواهم در تیم ملی ذخیره باشم

خوزستان اسپورت- کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: نمی خواهم به عنوان یک بازیکن ذخیره در تیم ملی باشم و می خواهم بجنگم تا در ترکیب ثابت تیم قرار بگیرم. به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، محمد طیبی اظهار کرد: زمانی که سیداکبر پورموسوی سرمربی تیم شد، به من گفت که به تو نیاز دارم و انتظار دارم که تیم را جمع کنی. البته خارج از این مسایل، من خودم را جزو خانواده استقلال خوزستان می دانم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)