تیم ملوان بندرگز شایسته کسب هر سه امتیاز در اصفهان بود - بی باک نیوز

بی باک نیوز ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۷:۰۶

تیم ملوان بندرگز شایسته کسب هر سه امتیاز در اصفهان بود

سرویس ورزش پایگاه خبری تحلیلی بی باک ؛ بخش مهمترین عناوین: بندرگز – سرمربی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز گفت: در دیدار مقابل تیم یاران مبارکه در اصفهان شایسته کسب هر سه امتیاز بودیم. مهدی تبیانیان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: برای دیدار با تیم یاران مبارکه در مجموع با هفت بازیکن به اصفهان سفر کردیم که دو تای آنها دروازه بان بودند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)