وزارت امور خارجه انفجار تروریستی لبنان را محکوم کرد - قم پرس

قم پرس ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۳:۰۹

وزارت امور خارجه انفجار تروریستی لبنان را محکوم کرد

به گزارش ایرنا، حسین جابری انصاری دوشنبه شب در صفحه اینستاگرام خود انفجار تروریستی روز یکشنبه در لبنان را با هدف برهم زدن ثبات و استقرار این کشور اعلام کرد. جابری انصاری ضمن تاکید بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از ثبات و امنیت لبنان و تلاش های دولت و ملت این کشور در رویارویی با تروریسم، از تمامی گروه ها و رهبران سیاسی و مذهبی لبنان خواست با هوشیاری و تلاش در جهت تقویت ثبات و امنیت کشور، برنامه جریان های تروریستی و حامیان پشت پرده آنان برای نا امن ساختن لبنان را خنثی کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)