پزشکیان: بدهی 5 میلیارد تومانی دولت به شهرداری اهر را به جد پیگیری می کنیم - اهروصال

اهروصال ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۳:۴۸

پزشکیان: بدهی 5 میلیارد تومانی دولت به شهرداری اهر را به جد پیگیری می کنیم

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بدهی 5 میلیارد تومانی وزارت کشور از بابت صدور پروانه های ساخت و ساز به شهرداری اهر از جمله مواردی است که به جد پیگیری می کنیم تا با پرداخت این بدهی حداقل بخشی از مشکلات مجموعه شهرداری کاسته شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)