نیازمند سدسازی در گلستان هستیم - افزایش 68 درصدی میزان بارندگی - بی باک نیوز

بی باک نیوز ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۴۶

نیازمند سدسازی در گلستان هستیم - افزایش 68 درصدی میزان بارندگی

سرویس اقتصاد پایگاه خبری تحلیلی بی باک ؛ بخش مهمترین عناوین: گرگان - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان ضمن بیان اینکه سدسازی برای گلستان یک نیاز است از افزایش 68 درصدی میزان بارندگی در استان خبر داد. به گزارش خبرنگار بی باک، علی نظری بعدازظهر سه شنبه در جلسه کارگروه اقتصادی استان گلستان درباره آخرین وضعیت منابع آبی و بارندگی استان بیان کرد: 454 میلی متر متوسط بارندگی استان است که دو برابر میانگین کشوری را در بر می گیرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)