برای دولت موجب شرمساری است که جوان تحصیل کرده ما دارای شغل نباشد - قم پرس

قم پرس ۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۰۰:۴۰

برای دولت موجب شرمساری است که جوان تحصیل کرده ما دارای شغل نباشد

.jwplayer{ display: inline-block; } رئیس جمهور گفت: به حق مقام معظم رهبری فرمودند که بیکاری تنها موجب شرمساری خانواده های آن جوانان نیست، برای دولت هم موجب شرمساری است که جوان تحصیل کرده ما دارای شغل نباشد. به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس جمهور در دیدار رمضانی سران قوا و مسئولان و مدیران ارشد نظام با رهبر معظم انقلاب، ضمن تشریح دستاوردهای دولت یازدهم، مهمترین مساله پیش روی کشور را اشتغال دانست و تصریح کرد: برای دستیابی به اهداف به اتحاد و ایستادگی نیاز داریم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)