دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۴:۴۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۰:۳۰

آئین بازگشایی خانه مطبوعات استان مرکزی برگزار شد

اراک – ایرنا – خانه مطبوعات استان مرکزی پس از یک وقفه ده ساله، یکشنبه شب در آئینی با حضور استاندارمرکزی، معاونان استانداری ، فرمانده انتظامی، جمعی از مدیران و شماری از خبرنگاران رسانه های استان در فرهنگسرای آیینه اراک گشایش یافت. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)