افتخاری: اگر تیمی شرایط تیمداری ندارد، امتیازش را واگذار کند - آنا

آنا ۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۱۶:۳۹

افتخاری: اگر تیمی شرایط تیمداری ندارد، امتیازش را واگذار کند

رئیس کمیته فوتسال گفت:با توجه به اینکه باشگاه ها باید حرفه ای شوند، سخت گیری هایی در مورد تیم ها به وجود آمده به این صورت که اگر تیمی نمی تواند تیمداری کند، بدون شک باید امتیازش را واگذار کند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)