ورود بیش از 84 هزار مسافر به شهرستان سمیرم - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۱/۱۵ - ۱۸:۰۱

ورود بیش از 84 هزار مسافر به شهرستان سمیرم

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، سجاد افشاری بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری سمیرم ضمن تقدیر از تلاش های اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان سمیرم اظهار کرد: گردشگری را می توان پل ارتباطی درک فرهنگی ملت ها و احترام گذاشتن به این موضوع را نشانه خردمندی دانست. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)