قانونگذار کنگره آمریکا اوباما را با هیتلر مقایسه کرد - ایسنا

ایسنا ۱۳۹۳/۱۰/۲۳ - ۱۸:۴۴

قانونگذار کنگره آمریکا اوباما را با هیتلر مقایسه کرد

یک قانونگذار جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا در اظهار نظری باراک اوباما را با آدولف هیتلر مقایسه کرد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، به نقل از روزنامه یو اس ای تودی، رندی وبر، قانونگذار جمهوری خواه از ایالت تگزاس در مجلس نمایندگان آمریکا، دوشنبه شب در اظهار نظری که در حساب کاربری خود در شبکه توییتر به منظور انتقاد از عدم حضور اوباما در راهپیمایی روز یکشنبه پاریس منتشر کرد، رییس جمهور آمریکا را با آدولف هیتلر رهبر آلمان نازی مقایسه کرد. ا ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)