تساوی تیم های قعرنشین به سود رقبا - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۹:۲۷

تساوی تیم های قعرنشین به سود رقبا

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نخستین دیدار هفته بیست وپنجم لیگ برتر عصر امروز از ساعت 17 و 30 دقیقه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف راه آهن رفت که در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. میلاد محمدی در دقیقه 50 برای راه آهن گلزنی کرد و حمید بوحمدان نیز در دقیقه 72 از روی نقطه پنالتی گل تساوی بخش نفتی ها را به ثمر رساند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)