چرا حقوق برخی از بازنشستگان واریز نشد؟ - نفت ما

نفت ما ۱۴۰۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۵

چرا حقوق برخی از بازنشستگان واریز نشد؟

به دلیل بروز اختلال در سامانه پیامکی بانک عامل، ممکن است پیامک واریز حقوق برای بخشی از بازنشستگان و وظیفه بگیران ارسال نشده باشد؛ بنابراین عدم دریافت پیامک لزوماً به معنای عدم واریز حقوق نیست و مشمولان می توانند از طریق درگاه های بانکی نسبت به بررسی موجودی حساب خود اقدام کنند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)