بهره مندی بیش از 47 هزار بانو از برنامه های هفته زن جمعیت هلال احمر - پانا

پانا ۱۳۹۴/۰۲/۰۱ - ۱۱:۴۲

بهره مندی بیش از 47 هزار بانو از برنامه های هفته زن جمعیت هلال احمر

خبرگزاری پانا: رئیس سازمان داوطلبان و مشاور رئیس جمعیت هلال احمر در امور زنان و خانواده گفت: با برگزاری ویژه برنامه های این سازمان در هفته گرامی داشت زن ، بیش از 47 هزار و 370 بانو در سراسر کشور از آموزش ها، خدمات سلامت و فرهنگی بهره مند شدند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)