راه اندازی تعاونی دهیاری ها در هرمزگان / تلاش برای ایجاد بازار کار در روستاها - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۲/۱۳ - ۱۵:۲۵

راه اندازی تعاونی دهیاری ها در هرمزگان / تلاش برای ایجاد بازار کار در ...

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از استانداری هرمزگان فیصل ضرغامی پیش از ظهر امروز در نشستی مرتبط با عملکرد مجموعه تحت مدیریت خود اظهار داشت: از اولویت های کاری سال 94 دفتر امور روستایی استانداری هرمزگان ایجاد تعاونی دهیاری ها و در پی آن اتحادیه تعاونی دهیاری های استان است که این امر می تواند کمک قابل شایانی به عمران و آبادانی روستاها کند و با کسب درآمدهای پایدار هزینه مدیریت روستا و همچنین قسمتی از هزینه عمران روستاها را تامین کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)