چرا و از کجا 28 میلیارد تومان خرج ذوب آهن و نفت تهران شده ؟ - روز نو

روز نو ۱۳۹۴/۰۳/۱۲ - ۱۲:۵۸

چرا و از کجا 28 میلیارد تومان خرج ذوب آهن و نفت تهران شده ؟

پرسپولیس می خواهد قهرمان شود و در این راه 30 میلیارد از پول مردم را دور بریزد؟ استقلال جام را بالای سر ببرد وا زجیب مردم خرج کند؟ ... بعید است که حتی هواداران سرخابی که پرطرفدارترین تیم های ایران هم هستند راضی باشند پول شان خرج فوتبال شود. کشوری که مدام با مشکل منابع مواجه است چرا نباید یک ساز و کار درست ودرمان برای فوتبال داشته باشد که از جیب مردم پول بیرون بکشند و در حلقوم فوتبال بریزند؟ ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)