استفاده عربستان از بمب های خوشه ای دریمن - مشرق نیوز

مشرق نیوز ۱۳۹۴/۰۳/۱۲ - ۱۲:۵۹

استفاده عربستان از بمب های خوشه ای دریمن

سازمان دیده بان حقوق بشر بار دیگر عربستان سعودی را متهم کرد که در حمله به یمن از بمب های خوشه ای استفاده کرده، و شمار زیادی از شهروندان یمنی را به وسیله همین بمبها کشته است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)