نواختن زنگ قرآن در مدارس اقلید - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۹:۳۷

نواختن زنگ قرآن در مدارس اقلید

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، مجید مسعودی عصر امروز در جلسه شورای آموزش وپرورش این شهرستان که با حضور مسئولان اقلید در اداره آموزش وپرورش این شهرستان برگزار شد با تأکید بر محکومیت توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) اظهار داشت: مهجوریت زدایی قرآن از دغدغه های اصلی بزرگان اسلام و ایران بوده و هست ازاین رو وظیفه ما است که با بهره گیری از توان و ظرفیت اقتصادی، علمی، عملی، پژوهشی و ... در رسیدن به این هدف اللهی قدم برداشته و تأثیرگذار باشیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)