حاجیلو: صحبت از دست های پشت پرده در صدرنشینی پرسپولیس بی انصافی است - نود
سایر منابع:
سایر خبرها
تلاش برای لوث کردن اقتدار پرسپولیس
پشت پرده؟ در هفته هایی که تراکتورسازان بعد از پرسپولیس بازی دارند آن وقت تکلیف اراده این دست ها چیست؟ اینها همه فشار مضاعف روی مسؤولان و داوران بازی های آتی تراکتورسازی است. امیر قلعه نویی به گونه ای استاد این جنگ های روانی شده و حالا می خواهد با این حربه، همچنان اشتباهات داوری را به نفع تیمش کند. تیمی که تا اینجای فصل صاحب کلی پنالتی شده است چرا دست های پشت پرده خواهان عدم موفقیتش هستند
حاتمی: داوری ها به سود پرسپولیس است و این تیم از بیرون حمایت می شود
نمونه بازی با صبای قم را برای تان مثال زدم. در بازی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان، پنالتی صددرصد روی ساسان انصاری را نگرفتند، بعد می گویند داوری ها به ضرر پرسپولیس بوده است. * اما پرسپولیس هم در این فصل از اشتباهات داوری ضرر کرده و آنها اعتقاد دارند که داوران اشتباهات تأثیرگذاری داشتند؟ پرسپولیس هم خوب بازی می کند، اما ذوب آهن هم فوتبال زیبایی ارائه می دهد با این تفاوت که پرسپولیس
ویسی: صحبت از دست های پشت پرده برای قهرمانی یک تیم خنده دار است
. سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص اینکه آیا امیدوار است بتواند به قهرمانی و یا کسب سهمیه برسد، اظهار کرد: فکر می کنم دیگر به قهرمانی فکر کردن بعید باشد، پرسپولیس و تراکتورسازی شانس های اول و دوم قهرمانی هستند اما ما با تمام قدرت تلاش می کنیم تا به سهمیه آسیایی برسیم. ویسی در پاسخ به این پرسش که آیا با اینکه گفته می شود دست های پشت پرده ای است که تیمی قهرمان شود موافق هستید یا
کشوری فرد:اگر ویدئو چک داریم چرا برای پنالتی پرسپولیس استفاده نشد؟
است اگر این خطا روی بازیکن صبا در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس انجام می شد، آیا داور پنالتی می گرفت؟ ما نامه نگاری را انجام دادیم، اما هیچ وقت پاسخی به ما داده نشده است. مدیرعامل باشگاه صبا در خصوص اینکه کامرانی فر روز گذشته مدعی شده روی داوران هجمه وارد می شود، گفت: چه هجمه ای؟ داوران درست قضاوت کنند تا کسی اعتراض نکند. نهایت اعتراض باشگاه ها یک نامه است و به نظر من اگر این داوران آرامش
با بیانیه و نامه به وزیر راه قهرمانی تراکتور باز می شود؟
، محمدرضا اخباری، بختیار رحمانی و... که همگی جزو بهترین بازیکنان ایران بودند برای سپری کردن دوران سربازی پیراهن سرخ تراکتورسازی را پوشیدند. پس در این میان عنوان کردن این موضوع که عده ای می خواهند تراکتورسازی زمین بخورد، نمی تواند ادعای قابل باوری باشد. بازهم صحبت از دست های پشت پرده و عوامل نامرئی برای قهرمان نشدن یک تیم و قهرمان شدن یک تیم دیگر به میان آمده است. این صحبت ها که از نشست
اعتراض شدید سعداوی به دپارتمان داوری
داشت؟ گناه من چیست که باید این توهین ها را به خاطر اشتباهات داوران بشنوم؟ از آقای تاج و کمیته انضباطی می خواهم ببینند این وسط چه کسی با داور چهارم تماس گرفته است. سرمربی فولاد خوزستان به بیرون کشیدن تیم توسط خداداد عزیزی معترض شد و گفت: اگر برخورد محکم و بدون رعایت کردن مسائل پشت پرده با مربی ای که تیم را بیرون می کشد نشود از این مسائل شاهد خواهیم بود ولی اگر این اتفاق بیافتد حساب کار دست همه می آید.
در برنامه نود چه گذشت؟ ابعاد جدید از پرونده جنجالی استقلال/ نامه فیفا تحریف شد+ فیلم
بازیکن حریف باید اخراج می شد اما اعتراض نکردیم؛ وقتی آقای کامرانی فر هرروز یک بیانیه متناقض منتشر می کند چه انتظاری باید داشت؟ گناه من چیست که باید این توهین ها را به خاطر اشتباهات داوران بشنوم؟ از آقای تاج و کمیته انضباطی می خواهم ببینند این وسط چه کسی با داور چهارم تماس گرفته است. سرمربی فولاد خوزستان به بیرون کشیدن تیم توسط خداداد عزیزی معترض شد و گفت: اگر برخورد محکم و بدون رعایت کردن مسائل پشت پرده با مربی ای که تیم را بیرون می کشد نشود از این مسائل شاهد خواهیم بود ولی اگر این اتفاق بیافتد حساب کار دست همه می آید. ...
گزارش کامل برنامه نود با اعتراض اهوازی
به بیرون بزند؛ بعد از این اتفاق مجدد فشار را وارد کردند و قرار بود پنالتی انجام شود که تبدیل به دراپ بال شد. سرمربی فولاد خوزستان عنوان کرد: آقای کامرانی فر در بیانیه اول می گوید داور چهارم پنالتی را لغو کرده است؛ آقایان اگر اشتباهی صورت گرفته خواهشا بگویید؛ در بیانیه دوم دپارتمان گفتند کمک دوم چنین تصمیمی گرفته است و واقعا این اتفاقات عجیب است. او با بیان اینکه مسؤولان فوتبال
دست های پشت پرده یعنی ما بدون استحقاق صدرنشین شده ایم؟!
پشت پرده به دنبال قهرمان کردن پرسپولیس هستند، عنوان کرد: چه کسانی این حرف ها را می زنند. اگر درست فهمیده باشم، منظور شما این است که ما بدون استحقاق صدرنشین شده ایم! چه باید بگویم.اگر درست متوجه شده باشم یعنی ما مقصر هستیم که چرا پنالتی تراکتورسازی در دیدار با ماشین سازی گل نشد؟ طاهری مقصر است یا من؟ برانکو درباره فشارهایی که روی بازیکنان پرسپولیس وجود دارد و به نظر می رسد این کارها برای
گزارش کامل برنامه نود با اعتراض اهوازی
متناقض منتشر می کند چه انتظاری باید داشت؟ گناه من چیست که باید این توهین ها را به خاطر اشتباهات داوران بشنوم؟ از آقای تاج و کمیته انضباطی می خواهم ببینند این وسط چه کسی با داور چهارم تماس گرفته است. سرمربی فولاد خوزستان به بیرون کشیدن تیم توسط خداداد عزیزی معترض شد و گفت: اگر برخورد محکم و بدون رعایت کردن مسائل پشت پرده با مربی ای که تیم را بیرون می کشد نشود از این مسائل شاهد خواهیم بود
سوتی های سوت ها
در نشست خبری خود به اعتراضات پرتعداد به داوران واکنش نشان داد: مشکلات پدیده آمده مربوط به بعد فنی، جسمانی و مسائل مربوط به دپارتمان نیست و اشتباهات داوران از مسائل روحی روانی نشئت می گیرد. در ماجرای اهواز تصمیم های گرفته شده مطابق قوانین فیفا بوده است. البته باید این را قبول کرد که داور وسط باید تمرکز بیشتر و جاگیری بهتری می داشت تا بتواند سریع تر و بهتر تصمیم درست را بگیرد امیدواریم فدراسیون فوتبال به موضوع اعتراضات ورود پیدا کند و از برخی از این مصاحبه ها جلوگیری کند. زیرا اگر ادامه پیدا کند تعداد زیادی از اعضای فوتبال متضرر خواهند شد. ...
داوری درمنگنه
متقن و مستندی. دایی متهم می کند و این اتهام را هر هفته شدیدتر و بی پرواتر با شاخ و برگ بیشتری مطرح می کند و عجیب اینکه دستگاه فدراسیون فوتبال به جای احضار سرمربی نفت و پیگیری این اتهامات رسما اعلام می کند که کنترل دایی از دست ما در رفته. خداداد عزیزی رفیق شفیق علی دایی نیز جا پای او گذاشته. او حمله به داوران را جزو وظایف ذاتی خود می داند و تردستی دیگری را رو کرده؛ اینکه در اعتراض به داوری
الکیس ویدال: تقصیر داور نیست؛ اگر تکنولوژی خط دروازه وجود داشت، چنین اتفاقی رخ نمی داد
وبسایت رسمی برنامه نود - بعد از تساوی 1-1 بارسلونا مقابل رئال بتیس، تمام صحبت ها حول داوری مسابقه بود، هرچند الیس ویدال عمیق تر به مسئله نگاه کرده و اشتباهات را تنها تقصیر داوران نمی داند. به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، توپی که مشخصاً از خط رد شده بود و گل اعلام نشد، به شدت بارسلونایی ها را عصبانی کرده و ویدال هم در مورد این وضعیت به Marca گفت: این تقصیر داوران نبود، بلکه
مدیرعامل باشگاه سایپا: هیچ خصومتی با مشهدی ها نداریم/ داوران به ضرر ما هم سوت زدند
به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال سایپا با خریدهای خوبی که در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ داشت موفق شد در نیم فصل دوم نتایج خوبی را کسب کند و با دو بردی که در دو هفته متوالی مقابل تیم های مشهدی به دست آورد توانست جایگاهش را در جدول لیگ سروسامان ببخشد. رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد نتایج خوب سایپا در نیم فصل دوم لیگ برتر گفت: ما خریدهای
قلعه نویی-آجورلو؛دست های پشت پرده پس از 12 سال
این روزها فدراسیون فوتبال در معرض اتهامی به نام مهندسی نتایج و طراحی دست های پشت پرده برای دادن جام به تیمی خاص قرار گرفته، موضوعی که باید دید فدراسیون در مواجهه با آن چه عکس العملی نشان می دهد. به گزارش مشرق ، هر روز که به پایان لیگ برتر فوتبال نزدیک می شویم، حرف وحدیث ها هم بیشتر می شود. این روزهاست که دیگر از پشت پرده حرف می زنند و از نقشه هایی که کشیده شده صحبت می کنند. این قصه
ماجدی: سپیدرود از دقیقه یک وقت کشی می کرد
وبسایت رسمی برنامه نود - سرپرست تیم فوتبال خونه به خونه گفت: سپیدرود فقط یک فرصت گلزنی داشت. به گزارش وبسایت نود ، میرشاد ماجدی در مورد شکست یک بر صفر خانگی مقابل سپیدرود رشت، گفت: بازی خیلی خوبی بود، البته جریان مسابقه در دست تیم خونه به خونه بود و موقعیت های گلزنی زیادی را از دست دادیم. ضربات ایستگاهی متعددی را به دست آوردیم، اما نتوانستیم از فرصت هایمان استفاده کنیم. بازی کاملاً
سرپرست تیم گل گهر: داوران به راحتی سر ما را می برند!
پایگاه خبری سیرجان نیوز "سیرنا" : سرپرست تیم فوتبال گل گهر سیرجان معتقد است کمیته داوران باید در دیدارهای این تیم از داوران با تجربه تری استفاده کند. رضا فتح آبادی سرپرست تیم فوتبال گل گهر سیرجان در گفت و گو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص حواشی بوجود آمده در دیدار تیمش برابر تیم نساجی مازندران و همچنین عملکرد داور بازی گفت: داوران در هر دیدار با نحوه قضاوت خود سر
مطهری: داوران منصف هستند و بیانیه سپاهان اثری روی آنها ندارد/ کسی نمی خواهد پرسپولیس را قهرمان کند
حمید مطهری در خصوص نتایج ضعیف پیکان در شروع نیم فصل دوم اظهار داشت: از چهار بازی اول در نیم فصل اول سه امتیاز گرفتیم و الان یک امتیاز؛ تفاوت زیاد نیست، اما قبول دارم نتایج ما خوب نبوده و از نتایجی که گرفتیم راضی نیستیم. اگر به بازی های ما نگاه کنید می بینید در نیم فصل دوم فوتبال خوبی بازی کردیم. اگر فوتبال خوب بازی نکنید و نتیجه هم نگیرید نشان می دهد کار عیب دارد. در آن صورت باید ریز شویم تا
کولاک نعیم سعداوی در دقیقه نود برنامه نود!
که مدام (در حد 30 ثانیه) های خودش را تکرار می کرد گفت: که شما برای تنها یک صحنه از بازی یک تیم خاص یک ساعت وقت می گذارید و دنبال محروم کردن داور آن مسابقه هستید، اجازه دهید من هم از فوتبال خوزستان و تیم فولاد دفاع کنم. ظاهرا در اقدامی خودجوش نمی خواهند که کسی اعتراضات فوتبالی سرمربیان تیم ها را بشنود و به قول فردوسی پور و خطاب به مدیران تراکتور : هیچ برنامه ریزی برای برنده شدن تیمی خاص چیده نشده است و این مصاحبه های شما خوب نیست . بگذارید روند فوتبالی لیگ سپری شود.
جلالی: نتایج اخیرمان قابل دفاع نیست
خط حمله ما داشته است. افت منشا در نتیجه گیری ما مهم بوده است اما همه عوامل نیز این موضوع نبوده است. وی با تاکید بر حضور منشا تا پایان فصل در پیکان عنوان کرد: من با این بازیکن صحبت کردم و قطعا تا پایان فصل با ما همکاری خواهد کرد. سرمربی تیم پیکان با اشاره به شرایط پیش آمده برای داوری در فوتبال گفت: باید بگویم فضای سختی به وجود آمده است. در این فضای سخت خیلی ها مقصر هستند. آخرین
چه کسی شهامت داوری دربی را دارد؟
آی اسپورت - بحران داوری در فوتبال ایران را از آن سوی ماجرا هم ببینیم، از پشت میزهای دپارتمان داوری و کمیته داوران. بحران جدی در چینش داوران پدید آمده و در بازی های حساس پیش رو معلوم نیست که دپارتمان و کمیته چگونه با این بحران سرمی کنند. پس از کناره گیری محسن ترکی از داوری و آسیب های جدی که به شخصیت حرفه ای داوران در هفته های اخیر وارد شده، دست دپارتمان و کمیته داوران به شدت تنگ است. شما به همین
کامرانی فر: آمار برخی تیم ها از اشتباهات داوری عجیب و غریب است/ مشکل داوران روحی است نه فنی
بود. داورانی که به خارج از کشور می روند و در آنجا تست های مختلف را پشت سر می گذارند سطح بالایی دارند چون تست هایی که آنجا گرفته می شود با داخل کشور قابل مقایسه نیست. گاهی اوقات داوران 21 ساعت در سفر هستند و سپس به محلی می رسند که باید در آنجا قضاوت کنند یا در تست ها شرکت کنند. کامرانی فر با تاکید بر حضور داوران جوان در رقابت های لیگ برتر امسال عنوان کرد: در نیم فصل اول لیگ برتر شانزدهم
سعداوی: شجاعت داشته باشند و حقیقت ماجرای اهواز را بگویند
اشتباه های داوری رخ داد و اشتباه داوری جزئی از فوتبال است، اما در بازی با سیاه جامگان بازیکن ما در دقیقه 30 به ناحق اخراج شد، ولی ما چیزی نگفتیم. با این حال دپارتمان داوری به دنبال توجیه کردن اشتباه های داوران است. سرمربی فولاد ادامه داد: ما هم می توانستیم به عنوان میزبان جو ورزشگاه را متشنج کنیم و تیم را بیرون بکشیم، اما آیا باید همرنگ جماعت می شدیم؟ ساختار شخصیتی باشگاه و بازیکنان فولاد
افزایش احتمال ورود داور ویدئویی به لالیگا
وبسایت رسمی برنامه نود - عملکرد داوران لالیگا در هفته های اخیر و اعتراض تیم هایی نظیر بارسلونا و اوساسونا شاید نتیجه مهمی در بر داشته باشد. به گزارش وبسایت نود، مسئولان فدراسیون فوتبال اسپانیا به صورت جدی به ورود داور ویدئویی به لالیگا در فصل آینده فکر می کنند. مسئولان سازمان لیگ از ایده فیفا در مورد استفاده از ویدئوچک در فوتبال استقبال می کنند. در بازیهای جام جهانی باشگاه ها این روش برای اولین بار در یک تورنمنت رسمی تست شد. لالیگا در نظر دارد که با هزینه 4 میلیون یورویی تکنولوژی داور ویدئویی را به لالیگا اضافه کند. 1140 ...
داوران علیه معترضان، معترضان علیه داوران!/ از افول ساسان تا تقابل نفتی ها
جدول سقوط کرده اند، این هفته میزبان سپاهان هستند. نکته مهم در این بازی حضور احتمالی فیصل شایسته، کاپیتان تیم ملی فوتبال افغانستان در ترکیب پیکان است که می تواند افغانستانی های زیادی را به ورزشگاه شهدای شهر قدس بکشاند. از سوی دیگر سپاهان که 2 هفته است به نتیجه ای بهتر از تساوی دست پیدا نکرده، در صورت شکست مقابل پیکان، رتبه پنجم را به شاگردان جلالی واگذار می کند. عبدالله ویسی هم یکی از معترضان به
❖ خوردبین پنالتی را گل نمی کنند، می گویند دست های پشت پرده!
هایی که برای ما ایجاد می کنند به این راحتی از مسیر خارج نمی شود چون حذف ناگهانی سه بازیکن اصلی هم مساله کوچکی نیست. سرپرست تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما ناگهان بهترین دفاع و بهترین مهاجم حال حاضر فوتبال و لیگ ایران را در یک بازی از دست دادیم و با این وجود بچه ها بعد از یک نیمه که با تغییرات وفق پیدا کردند، بهترین بازی را انجام دادند و در حال حاضر شرایط خوبی داریم. البته بچه ها کاملا توجیه
اصفهانیان: اشتباه داور موجب آتش سوزی استادیوم هم شود، او مقصر نیست
وبسایت رسمی برنامه نود - رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال اظهار کرد: مصوبه ای را در کمیته صورت گرفته است مبنی بر اینکه تیم ها باید از یک مشاور داوری در کنار خود استفاده کنند. به گزارش وب سایت نود، فریدون اصفهانیان درباره مصوبه جدید کمیته داوران مبنی بر حضور یک مشاور کنار تیم ها، گفت: تمام تیم ها هزینه می کنند و کادر فنی خود را تقویت می کنند و بازیکنان جدید جذب می کنند. به منظور اینکه
قنبری: داوران فوتبال بازی کنند!
خبرگزاری فارس: کریم قنبری در خصوص اینکه چرا سپاهان نتوانست بازی خانگی مقابل نفت آبادان را با پیروزی پشت سر بگذارد، گفت: اولین بار بود که در تاریخ فوتبال ایران نفت آبادان را اینگونه می دیدم. آنها هیچ وقت اینطور بازی نکرده بودند و همیشه فوتبال بازی می کردند. حتی زمانی که خودم بازی می کردم آنها در اصفهان هم برای برد می آمدند اما برای اولین بار در تاریخ نفت طوری بسته بازی می کرد که حتی هیچ چشمداشتی
هجمه به داوران در هفته نوزدهم/ مربیانی که پوست داوران را کندند!
فرکی: ما از داوری ها ضرر کرده ایم حسین فرکی سرمربی تیم سایپا در نشست خبری بازی با پدیده با رد شائبه حمایت داوران از سایپا گفت: سوالات حاشیه ای نپرسید. در کل لیگ این سایپا بوده که از داوری ها ضرر کرده. سایپا نه هواداری دارد و نه امتیاز خاصی که داوران بخواهند به سایپا کمک کنند. صمد مرفاوی: حاج بابایی داور ضعیفی بود صمد مرفاوی سرمربی صبای قم بعد از شکست مقابل پرسپولیس با اعتراض
برانکو: حرف تراکتوری ها توهین و تحقیر بازیکنانم است/ مقصر گل نشدن پنالتی آنها نیستم
دارد که امکان محرومیت شان در دربی وجود دارد و بیژن حیدری داور بازی روز یکشنبه سرخپوشان مقابل تراکتورسازان هم از جمله داورانی است که کارت زیاد می دهد، گفت: برنامه ما برای دیدار با تراکتورسازی یک بازی تهاجمی، محکم و سریع است. نمی خواهیم صرفه جویی یا خساست به خرج دهیم و تمام تلاش مان را به کار می گیرم که پیروز شویم. حال اینکه برای دربی چه اتفاقی خواهد افتاد، مربوط به آن بازی است.