رقبای عربستانی تیم های ایرانی جریمه شدند - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۳/۲۷ - ۰۹:۱۸

رقبای عربستانی تیم های ایرانی جریمه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس ، کنفدراسیون فوتبال آسیا روز گذشته جریمه های مرتبط با دیدار پرسپولیس و الهلال که در ماه گذشته و در چارچوب مسابقات مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد را اعلام کرد. جریمه های الهلال هم به ترتیب زیر است: الهلال به علت سوء رفتار هوادارانش در دیدار با پرسپولیس، به قدر یک دیدار خانگی در مرحله یک چهارم نهایی از به همراه داشتن هوادارانش محروم است. ضمن این که از موارد سوء رفتار، به پرتاب بطری آب به سوی بازیکنان پرسپولیس اشاره شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)