واعظی: کابینه روحانی نباید تحمیلی باشد - الف

الف ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۷:۱۹

واعظی: کابینه روحانی نباید تحمیلی باشد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره سهم خواهی اصلاح طلبان برای حضور در کابینه آینده گفت: من اصلا موافق سهم خواهی و سهم طلبی نیستم و نباید این گونه باشد. محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناروی اطلاعات در گفت و گو با تسنیم، در واکنش به سهم خواهی برخی اصلاح طلبان از حجت الاسلام روحانی برای حضور در کابینه داوزدهم، گفت: من اصلا موافق سهم خواهی و سهم طلبی نیستم و نباید این گونه باشد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)