گفت و گو با اسماعیل کهرم فعال محیط زیست/ مشکل اول کشورمان، کم آبی است - شوشان

شوشان ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۰۰:۰۴

گفت و گو با اسماعیل کهرم فعال محیط زیست/ مشکل اول کشورمان، کم آبی است

یوسف ناصری - در روزهای اخیر، رئیس جمهور طی حکمی عیسی کلانتری را به عنوان رئیس سازمان حفاظت محیط زیست منصوب کرد و به این ترتیب دوره 4 ساله اخیر ریاست معصومه ابتکار بر این سازمان خاتمه پیدا کرد. خانم ابتکار در اوایل دولت حسن روحانی، دکتر اسماعیل کهرم را به عنوان مشاور خود در امور محیط طبیعی انتخاب کرد. عصر ایران با این مشاور رئیس سابق سازمان حفاظت محیط زیست، در خصوص رویکردهای این سازمان در دوره 4 ساله گذشته گفت و گو کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)