گلایه های فیزیوتراپیست ها از بیمه ها و وزارت بهداشت - بی باک نیوز

بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۱۶:۵۶

گلایه های فیزیوتراپیست ها از بیمه ها و وزارت بهداشت

سرویس سلامت و پزشکی بی باک ؛ بخش مهمترین عناوین: به گزارش بی باک، ایرج عبداللهی در نشست خبری انجمن فیزیوتراپی ایران با اشاره به اینکه امروزه دیگر بیماری های عفونی جای خود را به بیماری های ناتوان کننده داده است، افزود: هر چه سن افراد به دلیل امید به زندگی بالاتر می رود و سالمندی افزایش می یابد دریافت خدمات فیزیوتراپی اهمیت بیشتری پیدا می کند. وی افزود: با این وجود هنوز در وزارت بهداشت چنین نگاهی به فیزیوتراپی نیست و فیزیوتراپی را یک رشته جانبی می بینند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)