آمادگی حسینی بعد از بخشش منصوریان - برترین ها

برترین ها ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۸:۲۰

آمادگی حسینی بعد از بخشش منصوریان

ورزش سه: سید حسین حسینی، دروازه بان استقلال به دلیل اعتراض به نیمکت نشینی در بازی با گل گهر نامش از لیست تیمش خارج شد و در 2 روز گذشته از سوی منصوریان اجازه حضور در تمرینات را پیدا نکرد. اما منصوریان امروز به حسینی اجازه حضور در تمرین گروهی را داد و او با آمادگی بالا تمرینات خود را استارت زد تا بتواند دوباره شانس بازی کردن خود را زنده کند. حسینی در بازی پارس جم شانس کمی برای بازی کردن دارد اما تمرینات خود را تا وقتی منصوریان به او شانس بازی بدهد با آمادگی بالا پیگیری می کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)