هدف عربستان از آتش بس، استراحت دادن به عناصر تروریستی در عدن است - دولت بهار

دولت بهار ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۲۱:۱۱

هدف عربستان از آتش بس، استراحت دادن به عناصر تروریستی در عدن است

به گزارش دولت بهار به نقل از "المیادین"؛ "عبد الملک حوثی" در صفحه توییتر خود نوشت: آتش بس غیرقابل قبولی که دشمن متجاوز سعودی آن را درخواست کرده است به دنبال استراحت دادن به عناصر تروریستی داعش و القاعده در عدن است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)