دریافت حق بیمه از بن نقدی کارگران همچنان ادامه دارد! - تراز نیوز

تراز نیوز ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۰۹:۵۳

دریافت حق بیمه از بن نقدی کارگران همچنان ادامه دارد!

تراز: با وجود مخالفت کارفرمایان، دریافت حق بیمه 39 هزار تومانی از بن نقدی کارگران در تامین اجتماعی همچنان ادامه دارد. کارفرمایان می گویند به دنبال مذاکره با وزیر کار برای توقف اجرای این بخشنامه هستند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)