بهانه ی پسرا موقع به هم زدن... - خبر نو
سایر خبرها
جوک های خفن و باحال 94
تو، معلم بهش گفت چرا آخه اذیت میکنی؟ چرا کاری میکنی که مجبور بشم بزنمت؟ چرا آخه؟ ها؟ چرا آخه؟ یهو دوباره شروع کرد پسره رو زدن، پسره سری دوم از سری اول بیشتر کتک خورد... **************************** بهترین راه حل سحر خیزی : شب سه لیوان آب بخور و بخواب مثانه شما رو رأس ساعت 5 صبح بیدار میکنه :)) **************************** سر صبحی
90/ تیم دسته جمعی به سمت قلعه نوعی می رود
درک می کنم. 90: فکر می کنی پس از بازگشت به بازی ها کادر فنی از تو در ترکیب ثابت استفاده کند؟ تمام تلاش خود را در این راه خواهم کرد. البته نظرنهایی با کادر فنی است. امسال همه ما به موفقیت استقلال در وهله اول فکر می کنیم و بعد موفقیت خود را دنبال خواهیم کرد. 90: شهباززاده در بازی با سیاه جامگان دو گل زد. هم تیمی تو آقای گل می شود؟ او از بهترین مهاجمان ایران است. به نظرم
کرار: اگر پولم را به موقع بگیرم هیچ اعتراضی ندارم
اگر پولم را به موقع بگیرم هیچ اعتراضی ندارم. * مثل این که بازیکنان هم زیاد روی تو خطا می کنند؟ - بله خیلی. همه مرا می زنند ولی داوران زیاد توجه ندارند. اتفاقا به من زیاد اخطار می دهند در حالی که حریفان خطا می کنند نه من! * با مظلومی که مشکلی نداری ؟ - اصلا. آقای مظلومی یکی از بهترین مربیانی است که من داشته ام و مسلما می تواند استقلال را موفق کند.
مکانی: پرسپولیس به شخص وابسته نیست / از این پس بعد از برد به جای شادی، گریه می کنم!
فدراسیون روی محرومیت تو پافشاری کند؟ مگر من چه کاری انجام دادم؟ چرا کسی نگفت هواداران استقلال چقدر در طول بازی دربی به من اهانت کردند؟ آیا من بازیکن پس از پیروزی به این شیرینی حق شادی ندارم؟ همان موقع هم گفتم که از این به بعد به جای شادی برد می آیم و گریه می کنم! البته خیلی حرف ها دارم که ترجیح می دهم کماکان سکوت کنم. * متقدان اعتقاد دارند در غیاب تو دروازه پرسپولیس با مشکل مواجه
تنها دختر نعل بند ایران (عکس)
صاحبش برای سواری از مردم پول می گرفت. وقتی سواری ام تمام شد، پدرم از من پرسید: خوب بود؟ من هم درجواب گفتم: نه ...کم بود. همین شد که پدرم فردای آن روز مرا در یک باشگاه اسب سواری ثبت نام کرد.آن موقع آن قدر کوچک بودم که نمی توانستم به تنهایی روی اسب بنشینم. پدرم با یک دست مرا روی اسب نگه می داشت و با دست دیگرش اسب را دور زمین هدایت می کرد. تا یک ماه هر روز کارمان همین بود. از آن روزها تا
برانکو که هیچ ، فرگوسن هم نمی تواند برای پرسپولیس کاری کند
فراموش کند. شخم زدن گذشته هیچ دردی دوا نمی کند. دوری از حاشیه کمک می کند تا صادقی در کار فنی موفق تر باشد. اغلب کارشناسان فوتبالی این انتقاد را به شما وارد می دانند که چرا علی دایی از برادر خود در کادرفنی تیمش استفاده می کند؟ متأسفانه جلوی حرف دیگران را نمی شود گرفت اما محمد برادر من براساس توانایی هایش الان کنار من است. همه ایران می دانند علی دایی در کارش با احدی شوخی ندارد. شاید
حمله به بنگر کار درستی نبود | فردوسی پور تشخیص به موقع و خوبی داشت | ان شاالله از اهواز با دست پُر برمی ...
بگیری؟ در آن لحظه همه ما به امید آفساید ایستادیم ولی آفساید نبود و غافلگیر شدیم. تیم ما گل خورده و فقط من و مدافعان در آن مقصر نبودیم. قبول داری گزارش عادل فردوسی پور که گفت تو مقصر گل ها نبودی نیز به تو کمک کرد؟ بله. گزارشگران یک بازی، اولین و مهم ترین کسانی هستند که می توانند نظر کارشناسی در مورد صحنه ها بدهند. عادل کاملاً تشخیص به موقع و خوبی داشت. من فقط یک هفته قبل از شروع
کنایه های جالب دکتر صالحی به اظهارات عجیب زاکانی
: معروف است که می گویند کسی که نصف علم را دارد از آن کسی که علم ندارد خطرناک تر است چرا که به اعتبار آن نصف علمش می تواند حرف ها و اقدامات خطرناک صورت دهد . رییس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: الان در شرایطی هستیم که باید با دقت، حساسیت و هوشیاری سعی کنیم بهانه به دست دشمن ندهیم و با همه احساس و درایت خود سعی کنیم که دوگانگی بر سر موضوع هسته ای میان جامعه ایجاد نشود. صالحی گفت
روایت زندگی دختربچه 17 ساله ای که کارتن خوابی و اعتیاد را تجربه کرد
رو مثل سگ جلوی در اینجا ببندید، اما نذارید بیرون برم . دختر 17ساله ای که هفت سال بیرون از خانه با شیشه و خیابان و گرسنگی و سرما و گرما و مردهایی که همه دنبال سوءاستفاده از او بوده اند، دمخور بوده، می گوید: تو همه این سال ها به این شرایط عادت نکرده و هر روز برای خودش خیلی طول می کشید و سخت بود. عذاب داشت که حتی یه نون خشکی هم به خودش اجازه می داد بیاد و من رو اذیت کنه و... .
تنها دختر نعلبند ایران +عکس
کرد که صاحبش برای سواری از مردم پول می گرفت. وقتی سواری ام تمام شد، پدرم از من پرسید: خوب بود؟ من هم درجواب گفتم: نه ...کم بود. همین شد که پدرم فردای آن روز مرا در یک باشگاه اسب سواری ثبت نام کرد.آن موقع آن قدر کوچک بودم که نمی توانستم به تنهایی روی اسب بنشینم. پدرم با یک دست مرا روی اسب نگه می داشت و با دست دیگرش اسب را دور زمین هدایت می کرد. تا یک ماه هر روز کارمان همین بود. از آن
اعتصاب کارگران مس بهانه ای برای غفلت از تولید/کارگران نباید طعمه ای برای بازی های سیاسی شوند
به گزارش سپاس به نقل از خبرگزاری دانا - سرویس اقتصادی کسانی به دنبال ایجاد تفرقه بین کارگران هستند تا این قشر زحمتکش ازامر تولید غافل شده و به مسائل حاشیه ای بپردازند ، تا این شیادان از ضربه زدن به اقتصاد کشور سود جویی کنند و راه دلالان وارداتی را هموار سازند . برای مشاهده متن خبر اینجا کلیک کنید
گرمای اهواز بهانه خوبی برای پرسپولیسی ها نیست
به گزارش پایگاه 598 ، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال گفت: ابتدا روز خبرنگار را به همه اصحاب رسانه تبریک بگویم. مسلما فردا هر دو تیم برای کسب 3 امتیاز به زمین می آیند ما در بازی اولمان نتوانستیم نتیجه بگیریم و پرسپولیس هم به دنبال جبران ناکامی هفته اول است. تیم ما نسبت به فصل گذشته جوان تر شده و تلاش می کنیم امسال در بالای جدول
عکس جنجالی پسر نسرین مقانلو!
دانم چرا وقتی مسابقه ای برگزار می شود رفتارهای خوبی از بعضی از آدم ها دیده نمی شود و این من را خیلی اذیت می کند. برای همین همه به من می گویند آبی یا قرمز هستید، من می گویم هیچ کدام! من طرفدار تیم ملی کشورم هستم و هر تیم ورزشی که از کشورم هر جا برود و موفق شود، برای من و همه هموطنانم باعث افتخار است. به همین دلیل من تعصبی روی هیچ تیم خاصی ندارم. اینطور هم نیست که بگویم بازی های تیم ها را می بینم، چون
عاشقانه های فوتبالی بنیتس!
- نگرانی ای بابت خوردن پیتزا نداشت. موقع خوردن غذا، رافا کمی مضطرب به نظر می رسید و مدام با زیپ گرمکنش بازی می کرد ولی ماریا هم دست کمی از او نداشت و می توانست صدای تپش قلبش را بشنود. نگران نباش ؛ 2-4-4 می سازم! ماریا دست از غذا خوردن کشید و سر صحبت را باز کرد: خب همان طور که گفتی، تو یک مربی هستی. در عوض باید همین حالا بگویم که من سر سوزنی از فوتبال سر درنمی آورم. شاید به نظرت
دفاع از حرم بانو زینب(س) از حسابهای این دنیایی فراتر است
یک زمان شهید شدند، بی تاب است، اما به حرمت سفارش برادرانش گریه نمی کند. او می گوید: من یک خواهرم و دلم کوچک است، به مصطفی و مجتبی گفتم؛ من تحمل رفتن شما را ندارم. گفتند، خدا صبر می دهد. اصرار و التماس کردم. به مصطفی گفتم، دختران تو کوچک هستند. مصطفی گفت، خواهر! تو خدا را دست کم گرفته ای.. او نگهدارنده همه و بچه های من است. خواهر سپس می گوید: هر گاه تلویزیون، سوریه را نشان می
چگونه با نداشتن جزیره در یونان کنار بیاییم؟
پدربزرگ خدابیامرزم همیشه می گفت هیچ وقت تو زندگی خودت رو با کسی مقایسه نکن. اون بنده خدا هم انگاری بو برده بود که من تو زندگی هیچ چُخی نمیشم و احتمالا می خواست از نظر روحی آماده ام کنه که بعدها ضربه نخورم. من اما هیچ وقت به حرفش گوش نکردم. از همون بچگی می گفتم چرا ممدعلی (پسرهمسایه) فلان اسباب بازی رو داره، دفتراش فانتزیه، سوار جت اسکی میشه ولی من دفترهام همه تهیه و توزیع کالاست و به
بهترین رفتار در برابر بی ادبی های کودک دوستان و آشنایان چیست؟
سلامت نیوز : دکترهادی صدری، کارشناس و مشاور خانواده- اگر از دست بی ادبی های بچه خواهر یا برادرتان کلافه شده اید که مدام به سمت شما می آید و با مشت به دست تان می کوبد، اگر از بی ادبی های بچه خاله تان که در جمع به شما می گوید : خفه شو! ناراحت شده اید یا از دست بچه دوست تان که مدام با فرزند شما درگیری فیزیکی دارد، خسته شده اید و به ذهن تان خطور کرده است که باید وظیفه تربیت او را خودتان به دوش بکشید
داستان یک کبوتر حرم ...
البته پیشتر، از رفتار تو آن را دریافته بودم. این اواخر آقا رضا هم دیگر طاقتش طاق شده بود. چند بار برای برگرداندن من به انجا آمد. می گفت: بی فایده است... مرد حسابی، زن و بچه ات که گناهی نکرده اند... . احمد را بسپار دست خدا! این برادرهای گروه تفحص، خودشان کارشان را بلدند اما من راضی نمی شدم . یادت می آید آن ماه های آخر، همه اش از زیارت امام رضا علیه السلام می گفتی و از این که دلت برای
بی چادری را بی حجابی پنداشتن ، خطای بزرگی است
آقا حضور داشته باشم / من چادر ندارم اما میدانم وقتی بچه های کوچک شهیدان در این سالها سراغ باباهاشون را میگرفتن اون مادر چه کشیده است ومن چادر ندارم اما جوری در خیابان ظاهر میشوم که نگاه مرد ناحرم را به خود جلب نکنم و با وقار وسنگینی و متانت قدم برمیدارم تا احساسات دیگران را خدشه دارنکنم. فلذا همین جا پیمان می بندم که همچون گذشته برعهدی که با تو بستیم می مانیم واطمینان داشته
پیکر شهید بعد از 16 سال در حالی کشف شد که سالم بود
به گزارش خزرآنلاین به نقل از پایگاه جامع دفاع مقدس تا شهدا، تصاویری دیده نشده از شهید محمدرضا شفیعی منتشر کرده ایم که به این بهانه، جا دارد حکایت شهادت وی را بازخوانی کنیم؛ حکایت شهیدی که پیکرش بعد از 16 سال را بازخوانی کنیم. هرچه درباره عملیات کربلای چهار و حکایت غواصان دست بسته آن عملیات در ماه های اخیر شنیده ایم و با شکوه مراسم تشییع شهدای آن عملیات، حکایت قهرمانی هایشان را مرور
از نیایش های دکتر شهیدمصطفی چمران
به گزارش شهدای ایران ،متن زیر یکی از دستنوشته های شهید چمران در زمان تحصیل در دانشگاه برکلی آمریکاست. ای خدا ، من باید از نظر علم از همه برتر باشم، تا مبادا که دشمنان مرا از این راه طعنه زنند. باید به آن سنگدلانی که علم را بهانه کرده و به دیگران فخر می فروشند، ثابت کنم که خاک پای من هم نخواهند شد. باید همه آن تیره دلان مغرور و متکبر را به زانو در آورم، آنگاه خود خاضع ترین و افتاده ترین
تنها دختر نعلبند ایران +تصاویر
عجیب نیست: سه ساله بودم که برای اولین بار سوار اسب شدم. در یکی از پارک های تهران، پدرم مرا سوار یکی از این اسب هایی کرد که صاحبش برای سواری از مردم پول می گرفت. وقتی سواری ام تمام شد، پدرم از من پرسید: خوب بود؟ من هم درجواب گفتم: نه ...کم بود. همین شد که پدرم فردای آن روز مرا در یک باشگاه اسب سواری ثبت نام کرد.آن موقع آن قدر کوچک بودم که نمی توانستم به تنهایی روی اسب بنشینم. پدرم با یک دست مرا روی
بازار سرمایه به کدام سو خواهد رفت؟
و باعث عمیقتر شدن رکود و بیکاری و تعطیلی تولید شده. چون هیچ فعالیت مولدی نیست که به اندازهء 30% سود داشته باشد آنهم بدون ریسک و فعالیت درصورت ادامهء روند فعلی چرخ اقتصاد و تولید که درحال یخ زدن هست بکلی می ایستد که به نظر تا آخر دولت روحانی(2-6 سال) وضع همین خواهد بود! وقتی بانکها سود سپرده 28%ی میدن چرا باید تو بورس ریسک کنیم و هر روز با استرس و اضطراب اخبار را چک کنیم ؟ درحالیکه دولت
ظهرِ گرما، صحن سقاخانه می چسبد خیلی
/> امتحانی کن، ببین اینجا چه حظی می دهد یاعلی گفتن به وقت دست بر زانو زدن شمع ها ! نجوای با خورشید می دانید چیست؟ اشک های بی صدا باریدن و سوسو زدن هفت دوری نیست حج ما فقیران، این طواف دور هشتم دارد و چرخی به دور او زدن بیت هشتم هدیه ای از سوی قم آورده است بوسه بر درگاه تو از جانب بانو زدن بد کشیدم طرح خود را چیز دیگر شد، ببخش دست و دل لرزیده وقت طرح این آهو زدن
کاسبان تحریم چگونه معامله می کنند؟
، حرفی هم برای گفتن و بهانه ای برای طعنه زدن داشتند و آیا تحریم دشمن و گشودن زبان تخطئه و طعنه برای این گروه به مثابه چادر اکسیژن و شوک تجدید حیات عمل نکرده است؟! می پرسید به چه قیمتی؟ برای بخشی از این گروه، قیمت مهم نیست. وقتی می شود در برابر جمهوریت ایستاد و آلت دست دشمنان اسلامیت نظام شد، حالا اندکی فشار بر معیشت مردم از طرف دشمن که طوری نیست؛ لااقل دستشان می آید- به قول آن دیپلمات
به ذوب آهن نیامده ام جای کسی را پر کنم
. سپاهان یک مثلث تهاجمی دارد که قطعاً جلو ذوب آهن بازی خواهند کرد. آیا فکر می کنی مدافعان تیمتان بتوانند خلعتبری، شریفی و پادوانی را کنترل کنند؟ من گفتم سپاهان تیم پرمهره ای است ولی شک نکنید تیم ذوب آهن چیزی کم ندارد و مدافعان ما قادر به مهار مهاجمان سپاهان هستند. سعید آذری مدیرعامل باشگاه مدعی شده که همه چیز برای کادر فنی و بازیکنان فراهم شده و بهانه ای برای نتیجه نگرفتن
قصه ها ؛ حتی تلخش باید تعریف شود
نظرم از این دست فیلم ها باید ساخته بشه و اتفاقا خوب و زیاد هم دیده بشه ولی داخلی باشه خیلی بهتره، یعنی نمایش مشکلات ما تو این فیلم ها بهانه دست خارجی ها نده که باهاش علیه خودمون تبلیغ کنن. سعید که ساکت ترین فرد جمع بود نظرش را هم خیلی کوتاه می دهد: من با حرف آقا میثم موافقم، اگه به اندازه و خوب باشه هم خیلی مفیده و هم خیلی نیازه. و بالاخره نرگس: من مدت ها بود فیلم اجتماعی درست و حسابی
شوخی های جالب شبکه های اجتماعی (148)
در اختیار شما قرار دهیم که امیدواریم مورد استقبال شما عزیزان قرار گیرد. ******* 1. بچه بودم وقتی به کسی فحش میدادم و طرف آینه نشون میداد آنچنان شیرجه ای میرفتم که نکنه یه موقع فحش برگشتی بهم بخوره. یک دقیقه سکوت برای کودکی ابلهانه ام. 2. دم صبح یه پشه در گوشم هی ویز ویز می کرد. پا شدم گرفتمش خوابوندمش تو ظرف روغن، صداش کمتر شد. روون تر کار می کنه الآن. 3
گفتگو با قاتلی که زنی را مقابل چشمان فرزندانش کشت/قاتل:به آخر خط رسیده بودم
انگشترهایم را حلقه ای 35 تومان فروختم تا دست پر به خانه بروم. با 70 هزار تومان چه چیزهایی خریدی؟ کمی غذا، چیپس، پفک، نوشابه و تنقلات برای بچه ها. تنقلات را به این دلیل خریدم که دوست ندارم نگاه بچه دنبال چیزی باشد. چرا از خانواده خود یا همسرت کمک نگرفتی؟ مادر و پدر خودم که خانه داماد زندگی می کردند و چیزی نداشتند که به من بدهند. برادر و خواهرم هم وضع خوبی
گوشه از وصیت نامه تنها روحانی احراز هویت شده از گروه غواصان شهید
لیاقت شهادت در راهت را ندارم اما چقدر آرزو دارم که مرگم شهادت د رراه تو باشد . و اینجنین از زنده نگه داشتن راه شهدا می گوید: تجلیل از شهدا موجب ادامه راه شهداست جبهه ها را خالی نگذارید ، خانواده شهدا در مقابل مصائب صبر نمایند اگر شهید شدم برای من گریه نکنید برای امام حسین(ع) و اهل بیتش بگریید. ارزش جهاد فی سبیل الله را بدانید که خدا فرمود الَّذِینَ آمَنُواْ وَهَاجَرُواْ وَجَاهَدُواْ فِی