تبریک وزارت خارجه به مناسبت روز خبرنگار - صدای ایران

صدای ایران ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۶:۱۶

تبریک وزارت خارجه به مناسبت روز خبرنگار

وزارت امور خارجه کشورمان با صدور بیانیه ای فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت. به گزارش صدای ایران در این بیانیه آمده است: وزارت امورخارجه با گرامیداشت سالروز شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار پرتلاش خبرگزاری جمهوری اسلامی ٬ فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار را به عموم خبرنگاران کشور تبریک و تهنیت عرض می نماید و با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی و نقش کلیدی رسانه های گروهی در تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشیدن به تمامی طیف های جامعه ٬ به سهم خود از تلاش های بی وقفه کلیه خبرنگاران بویژه خبرنگاران ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)