ناراحتی فرهاد مجیدی از مدیر استقلال! - دنیای معدن

دنیای معدن ۱۳۹۴/۰۵/۱۸ - ۱۹:۳۲

ناراحتی فرهاد مجیدی از مدیر استقلال!

در چند سال اخیر و پس از خداحافظی فرهاد مجیدی، رابطه وی با مسئولان باشگاه استقلال (و بالعکس) کاملا سینوسی شده است. بهرام افشارزاده تا حالا دو بار با مصاحبه هایش فرهاد مجیدی را رنجانده است آن هم در حالی که یکی از معاونان نزدیک او از دوستان فرهاد مجیدی است. مدیرعامل استقلال چند روز قبل دوباره بایگانی شدن پیراهن شماره 7 صحبت کرده و گفته بود بایگانی کردن این شماره پیراهن خودخواهی محسوب می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)