نجفی: فشار خونم بالا است - برگزیده ها

برگزیده ها ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۱:۴۳

نجفی: فشار خونم بالا است

رئیس سابق سازمان گردشگری با بیان اینکه بنده به دلیل فشار خون بالا استعفا دادم، گفت: رئیس جمهور با بزرگواری استعفای بنده را پذیرفت. محمد علی نجفی رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی در حاشیه سالگرد مرحوم حسن حبیبی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار ما درباره دلیل استعفای خود اظهار داشت: بنده به دلیل بیماری استعفا دادم و بیماری خود را به آقای روحانی گفتم و وی در کمال بزرگواری قبول کرد و عذر من را پذیرفت البته در میدانی که حجم کار کمتری داشته باشد با دولت همکاری خواهم کرد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)