خودروسازان، توسعه و نکوهش کم مایگی - فرارو

فرارو ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۳:۱۴

خودروسازان، توسعه و نکوهش کم مایگی

علی دهقان*؛ سال هاست می دانیم که توسعه را می خواهیم، اما هنوز کمی آن سوتر از بُرد مفید دستان ما ایستاده است. تعارف که نداریم. صرف خواستن پدیده ای به نام توسعه نمی شود مدعی توسعه یافتگی شد. هر چند که ما جمیع ناخوشنود ادعا های الوان هستیم، اما توسعه در برابر ادعا، همیشه لبخندی زهر آلود به طنز هدیه داده است. توسعه سخت و دشوار نیست. سهل و ممتنع می ایستد و دقیقا عقلانیت آدم ها را به مبارزه می طلبد. ... ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)