تادو: موقعیت های زیادی مقابل ملوان داشتیم/ از شانس محروم هستیم - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۱۷ - ۲۰:۱۴

تادو: موقعیت های زیادی مقابل ملوان داشتیم/ از شانس محروم هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس ، ژوزه تادو پس از شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان گفت: بازی خوبی انجام دادیم و فکر می کنم موقعیت های زیادی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و در نهایت بازی را واگذار کردیم. وی ادامه داد: در هر بازی 50 درصد شانس برای پیروزی نیاز است و 50 درصد دیگر هم نیاز به تمرین وجود دارد که ما تمرینات خود را انجام می دهیم اما در بحث شانس محروم هستیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)