ونگر: انتقاد از اوسپینا مسخره است - روزنامه خبر ورزشی

روزنامه خبر ورزشی ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۳:۱۰

ونگر: انتقاد از اوسپینا مسخره است

فوتبال جهان لیگ قهرمانان اروپا - آرسن ونگر سرمربی آرسنال در کنفرانس خبری بعد از بازی این تیم مقابل المپیاکوس گفت: من مجبور نیستم بنشینم اینجا و به شما در مورد همه تصمیماتی که می گیرم توضیح بدهم. این مسخره است. اوسپینا فصل قبل 19 بازی انجام داد و 14 بار دروازه را بسته نگه داشت. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)