باراک دبلیو بوش و تروریسم - دنیای اقتصاد

دنیای اقتصاد ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۱:۰۲

باراک دبلیو بوش و تروریسم

جسیکا استرن تحلیلگر مسائل تروریسم بخش دوم اگرچه اوباما به صراحت جورج بوش دوم را به خاطر اجرای قانون تکنیک های بازجویی مورد نکوهش قرار داده واین قانون را مصداق شکنجه دانسته است و حتی اجازه داد در این مورد سازمان سی آی ای مورد نقد قرار بگیرد، با این حال به نظر می رسد تغییرات آن گونه که باید پیش نرفته است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)