برنامه وزارت بهداشت برای کنترل مرگ نابهنگام زنان - سلامت نیوز

سلامت نیوز ۱۳۹۴/۰۷/۲۱ - ۱۴:۱۵

برنامه وزارت بهداشت برای کنترل مرگ نابهنگام زنان

سلامت نیوز :معاون وزیر بهداشت با اشاره به برنامه وزارت بهداشت برای جلوگیری از یک مرگ مهم در کشور توصیه کرد: همه زنان ایرانی ویتامین D مصرف کنند. به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، علی اکبر سیاری در نشست مشترک وزیر بهداشت با معاون امور زنان ریاست جمهوری و همچنین مشاوران زنان سازمان ها اظهار کرد: نخستین وظیفه وزارت بهداشت ارتقای امید به زندگی است زیرا بدترین حادثه برای هر خانواده ای مرگ است، بنابراین یکی از مهم ترین برنامه های وزارت بهداشت جلوگیری از مرگ نابهنگام زنان خواهد بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)