بررسی مشکلات جایگاه داران در کمیسیون انرژی مجلس - ایسنا

ایسنا ۱۳۹۴/۰۷/۲۱ - ۱۷:۳۹

بررسی مشکلات جایگاه داران در کمیسیون انرژی مجلس

در جلسه امروز(سه شنبه) کمیسیون انرژی مجلس مشکلات جایگاه داران سوخت مورد بررسی قرار گرفت و وعده هایی از سوی مسئولان وزارت نفت برای حل این مشکل مطرح گردید. حسین امیری خامکانی با اعلام این خبر به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا) ، گفت: در جلسه امروز کمیسیون مشکل جایگاه داران مطرح شد و وزارت نفت گفت که پیشنهاد افزایش کارمزد جایگاه داران را به شورای اقتصاد ارائه کرده و این موضوع در دستور کار شورا قرار دارد و یکی دو هفته آینده درباره آن تصمیم گیری می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)