بچه های شاه، آدم هایی لوس و بی مسئولیت هستند! - روزنامه جوان آنلاین

روزنامه جوان آنلاین ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۵:۲۱

بچه های شاه، آدم هایی لوس و بی مسئولیت هستند!

دوستی از نراقی شنیده بود: من دوست دارم با پرنسس ها همنشین باشم، خواه شاهزاده ها باشند و خواه مسئولان جمهوری اسلامی! هدفی که تقریبا بدان دست پیدا کرد. خدایش بیامرزد. ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)