اتلتیکو پس از سه هفته در لالیگا پیروز شد - فرتاک نیوز

فرتاک نیوز ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۰۷:۱۶

اتلتیکو پس از سه هفته در لالیگا پیروز شد

اتلتیکو مادرید شنبه شب در هفته هفدهم لالیگا در واندا متروپولیتانو به مصاف اوساسونا رفت و با دو گل مهمانش را شکست داد. روخی بلانکو در نیمه نخست تیم برتر بازی بود اما با وجود هفت ضربه در چارچوب نتوانست گلی به ثمر برساند. سرخیو اررا با مهارهایش اجازه نداد دروازه اش باز شود. ژائو فلیکس بیش از دیگر بازیکنان اتلتیکو برای گلزنی تلاش کرد و سه ضربه به سمت دروازه مهمان زد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)