سرمربی تیم راه آهن گفت: از عملکرد بازیکنانم و از نتیجه به دست آمده رضایت کامل دارم و باید این روند را در بازی های آینده هم حفظ کنیم. - ایفنام

ایفنام ۱۳۹۴/۰۷/۲۴ - ۱۸:۳۰

سرمربی تیم راه آهن گفت: از عملکرد بازیکنانم و از نتیجه به دست آمده رضایت ...

به گزارش خبرنگار ورزشی ایفنام ، مهدی تارتار بعد از برد پرگل تیمش مقابل استقلال اهواز گفت: تمام نکاتی را که قبل از بازی در بین نیمه ها به بازیکنانم گوشزد کرده بودم عمل شد و امروز همه شاهد تاکتیک پذیری تیم راه آهن بودیم. از همین رو خوشحالم و باید همین روند را ادامه دهیم.ما این برد پرگل را به محسن ایران نژاد تقدیم می کنیم که با این شرایط سخت امروز به ورزشگاه آمد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)