مرگ مرموز یک زن در ونک؛ خودسوزی یا قتل؟ - دولت بهار

دولت بهار ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۴:۳۹

مرگ مرموز یک زن در ونک؛ خودسوزی یا قتل؟

تحقیقات جنایی برای مشخص شدن علت مرگ زنی 42 ساله پس از آتش سوزی با بنزین آغاز شد. به گزارش دولت بهار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، ساعت 9 صبح دیروز مردی میانسال در تماس با ماموران کلانتری ونک از مرگ مشکوک همسرش در جریان یک آتش سوزی خبر داد. ماموران پس از حضور در محل مرگ زن 42 ساله در یکی از خیابان های فرعی ونک، با جسد سوخته او روبه رو شدند. با اعلام موضوع به بازپرس جنایی تهران، وی دستور تحقیق از اعضای خانواده زن را صادر کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)