قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان: تساوی با استقلال در تهران پاداش دارد - ایسنا

ایسنا ۱۳۹۴/۰۷/۲۹ - ۱۹:۰۷

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان: تساوی با استقلال در تهران پاداش دارد

علی پورکیانی پس از تساوی استقلال خوزستان برابر استقلال تهران از پرداخت پاداش به اعضای تیمش خبر داد. به گزارش ایسنا علی پورکیانی، قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان پس از تساوی تیمش برابر استقلال تهران در هفته نهم لیگ برتر فوتبال گفت: می توانستیم برنده بازی باشیم اما در فوتبال حوادث هستند که نتیجه را تعیین می کنند. استقلال هم تیم قدرتمندی بود که بازیکنان ما برابرش مردانه بازی کردند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)