بیمار 76 ساله مبتلا به کرونا در بیمارستان کوثر بهبود یافت - روزنامه البرز فردا

روزنامه البرز فردا ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۸

بیمار 76 ساله مبتلا به کرونا در بیمارستان کوثر بهبود یافت

رئیس بیمارستان کوثر بیان داشت خوشبختانه امروز شاهد این هستیم که یک خانم 76 ساله مبتلا به کرونا که به مدت یک ماه در بخش ویژه بیمارستان بستری بودند با زحمات شبانه روزی پزشکان و پرستان در سلامت کامل به سر می برند و ایشان را با حال عمومی مساعد از بخش آی سی یو به بخش جنرال منتقل کردیم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)